جدیدترین اخبار گجت ها

موبایل، جانبی، ساعت هوشمند، باتری و...

جدیدترین اخبار گجت ها

موبایل، جانبی، ساعت هوشمند، باتری و...

جدیدترین اخبار گجت ها

اینجا می خوام یه توضیحی از خودم بگم واستون:
خارج از کار من اهل کتاب خوندن و تماشای فیلم هستم.. علاقه زیادی به تاریخ دارم و بیشتر کتاب های تاریخی مطالعه می کند.
اما در اینجا من برای شما جدید ترین اخبار دنیای تکنولوژی رو میگم و از تاریخ خبری نیست :))

  • ۰
  • ۰

بخشی از نامه عباس دوران به همسرش:
«...درباره خودم هم شاید باورت نشه، اما تا به حال هر مأموریتی انجام دادم سر زن و بچه‌های مردم بمب نریختم. اگر کسی را هم دیدم دوری زدم تا وقتی آدمی نبوده ادامه دادم...»

امروز سالروز شهادت اوست

  • ۰۰/۰۵/۰۲
  • علیرضا شریفی شولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی